יום שישי, 22 בנובמבר 2013

בחירות בבית הספר

אני רוצה לספר לכם,על הבחירות בבית הספר.
הבחירות בבית הספר היו ב19.11.2013,הבחירות היו בחדר אדם.
בהתחלה לפני הבחירות,היינו צריכים להכין מצע,בבחירות הכיתתיות,רק 4 נבחרים למועצה.
אני עשיתי מצע,ועמדתי מול כל הכיתה,ונאמתי מדוע אליהם לבחור בי.
שבוע אחר כך,היה הייד פארק,בהייד פארק היינו צריכים לנאום,מול כל השכבה.
מאוד התרגשתי,אבל עמדתי ונאמתי.
אחרי כל הנאומים,המועמדים חילקו מדבקות,וחלקם חילקו מדבקות.
כמה ימים עברו,והגיעו הבחירות,בבחירות היה סוג של קלפי,ותיבה שבה שמים,את כל הקולות שבוחרים.                         היו 4 מתמודדים:לורי,ענבר,תומר,ויואב.
כל אחד היה לוקח פתק,והיה שם בתוך התיבת קולות,הבחירות היו בחדר אדם.
בעוד כמה ימים,יאמרו מי ינצח,או יאמרו היום,אני מקווה שאני ינצח.
                                                                                                                                   

3 תגובות:

  1. יואב, כולנו במשפחה גאים בך מאד על המאמץ והמחשבה שהשקעת בבחירות. בהצלחה במועצה!

    השבמחק
  2. יואב היקר
    ניצחתי בבחירות עם תומר אבל
    אני ממש אוהב את כתיבה הזו

    השבמחק
  3. יואב היקר...
    הבחירות היו קשות אבל בסוף אתה במועצה מזל טוב

    השבמחק